czwartek, 4 lutego 2021

 NOWY HAFT NA NOWY ROK 2021 - STYCZEŃ 2021


Do zabawy wybrałam wzór Miasto w krzywym zwierciadle


Haft o wymiarach 270 x 180 krzyżyków co daje łącznie 48 600 krzyżyków.

Kanwa 16 ct mulina DMC.

Trudno będzie go ukończyć w ciągu roku, ponieważ do zrealizowania mam jeszcze metryczkę. Niestety jak wszystkim brakuje czasu.

Po raz pierwszy wykorzystuję do haftu program Pattern Keeper. Pierwsze wrażenia są pozytywne. Mniej jest pomyłek i szybciej można wyszywać. Polecam wszystkim. W styczniu poczyniłam ok.
8 200 krzyżyków. Całkiem niezły wynik, ale jest to okres zimowy a wiosną i latem to już będzie trudniej.

A oto moje krzyżyki postawione w styczniu.








5 komentarzy:

  1. Całkiem fajny wzór i całkiem spore postępy ;) Zaszalałaś :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały obraz, już początki piękne.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wzór i niezłe tempo 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wzór, postępy świetne.
    A tak na marginesie... dla mnie to bardziej miasto pijane (po Sylwestrze)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wynik, postępy zdumiewające! Trzymam kciuki by powstało go w tym roku jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń