środa, 5 maja 2021

  NOWY HAFT NA NOWY ROK 2021 - KWIECIEŃ 2021


I również w kwietniu pogoda sprzyjała wyszywaniu. Chłód, deszcz i śnieg, a słońca jak na lekarstwo.


Kwiecień - 10 673 xxx, co daje już 65,99 %.  Sama zaskoczona jestem tempem pracy. W maju będę musiała rozpocząć backstitch, ponieważ trzeba będzie przesunąć kanwę na krośnie. Nie przepadam za backstitch, po prostu nudzą mnie, ale dodają wyrazistości. 

Zaraz będzie 3/4 haftu więc zastanawiam się co tu wybrać na kolejny haft. Mam ochotę na HEAD, ale co wybiorę to się okaże.



4 komentarze:

  1. Postępy imponujące! Zaciekawiłaś mnie tym HEADem. Jestem ciekawa co wybierzesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam już kilku kandydatów, ale jeszcze nie wybrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały haft, a tempo podziwiam.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń