czwartek, 3 czerwca 2021

HEAD -  SPIRIT OF FLIGHT 

W poprzednim projekcie testowałam program PATTERN KEEPER i muszę przyznać, że haft sprawiał mi jeszcze większą przyjemność. Program nie jest rozbudowany, ale spełnił moje oczekiwania. Sprawił, że mniej się myliłam no i zdecydowanie szybciej wyszywałam. 

Teraz postawiłam sobie wyzwanie, jak wcześniej pisałam, biorę na krosno HEAD. Wybór padł na Spirit of flaight jedyne 152 550 xxx wymiary to 450 x 339 xxx. 

Zawsze chciałam mieć w swojej kolekcji HEAD-a, ale jakoś trudno było mi zebrać się na odwagę. Wiem, że jest to ogrom pracy a efekty będą mało widoczne. Specjalnie do tego haftu kupiłam nowe krosno z ARABESKI, które okazało się strzałem w 10. Jakość wykonania bardzo dobra, funkcjonalność na wysokim poziomie no i duży wybór ram. Dodatkowo kupiłam tablet i brakuje mi tylko uchwytu do niego. Niestety nie mam jeszcze pomysłu jak to zorganizować.






SPIRIT OF FLIGHT - start 02.06.2021 r. 

MATERIAŁ - CORDOVA 23 ct, nici DMC

1 komentarz: