niedziela, 2 stycznia 2022

 PODSUMOWANIE 2021 ROKU

W roku 2021 dużo dobrego wydarzyło się w moim haftowaniu. Zakupiłam tablet i zaczęłam wyszywać z wykorzystaniem programów hafciarskich. Na razie opanowałam program Pattern Keeper, przede mną jeszcze Saga i CS Paradise. Nie wiem dlaczego tak długo zwlekałam. Nie wyobrażam już sobie wyszywania z wzoru papierowego. W końcu odkładany od kilku lat HEAD wkroczył na krosno. Długo zastanawiałam się nad doborem kanwy, by w trakcie nie żałować. Wybór padł na Cordovą 23 ct. Do tego projektu zakupiłam krosno ARABESKA, które jest cudowne. Mimo, iż dużo obrazó nie powstało to rok 2021 uznaję za udany. 

Bistro - 45 256 xxx

Metryczka - 22 513 xxx

Miasto - 48 600 xxx

HEAD - do 31.12.2021 - 81 066 xxx
                        



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz